فال روزانه 31، 01، 1399

به گزارش باتسک، فال روزانه 99.01.31

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 31 فروردین به جهان آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه تا کنون غصه های زیادی برای رابطه عاطفی قبلی تان خورده اید، اما از امروز به بعد تمام این ناراحتی ها از شما دور و فضا برای اتفاقات خوب پیش رو باز می شوند. روابط خود را با دیگران گسترش دهید تا فرصت های جدیدی برایتان ایحاد گردد. فقط یادتان باشد که هنگام تصمیم گیری اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. در ماه مرداد پروژه های کاری جدیدی به شما پیشنهاد می گردد. این موقعیت باعث می گردد که تمرکزتان را بر کار حرفه ای بگذارید و از افکار منفی دور بمانید. به علاوه بر اعتماد به نفس و موفقیت های زندگی تان نیز افزوده می گردد.

فال روزانه 31، 01، 1399

امروز مسئولیت های زیادی بر سرتان سرازیر می شود طوری که گیج می شوید و نمی دانید از کجا کارهایتان را شروع کنید. پیدا کردن دقیقه ای آزاد در چنین روزی تقریبا برایتان غیر ممکن است. اگر احساس می کنید که تعادل کارهایتان بهم خورده است، نگران و عصبی نشوید. این شرایط موقتی است و شما باید در حال حاضر تنهایی آن را به دوش بکشید، اما این را هم بدانید که نتیجه ای که خواهد داشت برایتان فوق العاده خواهد بود. در انتهای روز، قبل از این که به رختخواب بروید، کمی پیاده روی کنید و سپس دوشی بگیرید تا خستگی روزتان به در شود.

حرف هایی که امروز به زبان می آورید تاثیر زیادی بر اطرافیان تان خواهد گذاشت بنابراین قبل از بیان آن ها به دقت فکر کنید و آن ها را به خوبی بسنجید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. آزار دادن دیگران کار سختی نیست پس مراقب کلام تان در هر مکالمه تلفنی یا دیدار های رو در رو باشید. به جای این که در سطح آب شنا کنید، به عمق بروید و با دنیای زیر آب آشنا شوید و لذت های دیگر را نیز تجربه کنید. مردم در چنین روزی با شما مهربان خواهند بود بنابراین اگر خواسته ای از هر یک از آن ها دارید، بهترین زمان برای بیان است.

کاری که امروز باید انجام دهید این است که از ظاهر مسائل به دور باشید و لایه های درونی بیشتری از خودتان را کشف کنید. روح خود را به دنیا هدیه دهید تا او نیز چیز های بیشتری به شما نشان دهد. امروز با شریک زندگی تان مکالمه ای جدی خواهید داشت. اگر ایده ای در سر دارید، آن را صادقانه بیان کنید و در هدف تان مصمم باشید. فقط حواستان باشد که این کار را در شرایطی آرام و بدون دغدغه انجام دهید تا همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش رود.

کاری که امروز باید انجام دهید این است که از ظاهر مسائل به دور باشید و لایه های درونی بیشتری از خودتان را کشف کنید. روح خود را به دنیا هدیه دهید تا او نیز چیز های بیشتری به شما نشان دهد. امروز با شریک زندگی تان مکالمه ای جدی خواهید داشت. اگر ایده ای در سر دارید، آن را صادقانه بیان کنید و در هدف تان مصمم باشید. فقط حواستان باشد که این کار را در شرایطی آرام و بدون دغدغه انجام دهید تا همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش رود.

آن ها که شما را به خوبی می شناسند می دانند که اعتماد به نفس بالایی دارید و چقدر توانایی هایتان زیاد است، اما اخیرا جور دیگری خود را نشان می دهید. امروز در زمینه شغلی فرصت های بسیاری برایتان فراهم می شود، بهتر است خجالت را کنار گذاشته و خودتان را به خوبی نشان دهید، زیرا شما بهترین فرد برای این کار هستید. اگر مجرد هستید و به شخصی علاقه دارید، درنگ نکنید، زیرا او نیز از شخصیت شما خوشش می آید. شما در کنار یکدیگر می توانید در زمینه های مختلفی مانند کاری پیشرفت کنید. حامی خوبی نیز برای یکدیگر خواهید بود.

امروز بهترین زمان است تا به همراه عشق زندگی تان بر کار های مهم تمرکز کنید. به عنوان مثال می توانید ایده های کاری خود را که مدت هاست در سر دارید، عملی کنید. اگر بتوانید در کارهایتان به یک نقطه اشتراک برسید، در جهت راه به هیچ مسئله ای بر نخواهید خورد و به هدف هایتان خواهید رسید. امروز قادرید کار های متفاوت و زیادی را به موازات هم انجام دهید، زیرا انرژی و قدرت شما افزایش یافته است، اما مراقب باشید که دیگران را درگیر کارهایتان نکنید، هیچ کس از دستورات شما لذت نمی برد.

امروز آرام هستید و دوست دارید این آرامش خود را ادامه دهید، به همین دلیل از افرادی که ممکن است انرژی های منفی به شما دهند، دوری کنید. یکی از دوستان قدیمی تان با شما تماس می گیرد و قرار دیداری می گذارد. شما نیز از این موضوع استقبال می کنید و با خوشحالی پیشنهاد او را می پذیرید. دیدار شما راه های تازه ای را در زندگی تان باز خواهد نمود. تکرار جمله چه اتفاقی می افتد اگر... را از ذهن تان دور کنید و دنیا را با دیدی مثبت نگاه کنید تا همه چیز آنطور که می خواهید اتفاق افتد.

امروز کاملا درگیر کار های خانه هستید. پرداخت قبض های برق، گاز، تلفن، شستن رخت ها و مرتب کردن خانه، غذا پختن و ...... و آنقدر کار روی سرتان ریخته که وقت سر خاراندن هم ندارید. اگر فکر می کنید که همسر یا دیگر اعضای خانواده تان برای کار های شما ارزشی قایل نیستند، اشتباه نموده اید. آن ها نیز برای کوشش های شما قدردانند. مدت هاست برای پیش بردن برنامه و هدف هایتان کوشش می کنید، باید بگوییم که به زودی حساب بانکی شما افزایش می یابد و شما به آنچه لایقش هستید، خواهید رسید.

مدت ها است منتظر حل یکی از مسائل تان هستید، امروز همان روزی است که خاتمه مشکل شما حل می شود یا نشانه هایی از باز شدن گره را خواهید دید. ذهن شما کمی گیج است بنابراین بهتر است امروز را در خانه بگذرانید و از انجام کار هایی که نیاز به تمرکز دارد، خودداری کنید. یادتان نرود که قبل از دادن هر امضایی، متن قرارداد را به دقت بخوانید. اگر دوست دارید کمی هیجان به زندگی خود دهید، دوستانتان را دعوت کنید و با آن ها خوش بگذرانید. به زودی عشق قدیمی تان را که هنوز در آتش عشق تان می سوزد، دیدار خواهید کرد.

اخیرا در مسائل اقتصادی و شغلی دست و پا می زنید، اما همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ نموده اید و ذهن تان پر از افکار و ایده های مثبت است. همین طوری با اراده به راه خود ادامه دهید تا خوشبختی جذبتان کند. در این روز های پیش رو اتفاق های خوب زیادی برایتان می افتد که شما را غافلگیر خواهند کرد به عنوان مثال دوستان زیادی پیدا و پیشنهاد های کاری زیادی دریافت می کنید. اگر قصد دارید برای عشق زندگی تان هدیه ای بخرید، امروز وقت مناسبی است. مطمئنا او نیز از خرید شما راضی و هیجان زده خواهد شد.

امروز که فضا برایتان مساعد است، پرواز کنید و اوج بگیرید. بعدازظهر خود را به بیرون از خانه بروید و به کتابخانه نیز سری بزنید. از احساس خود نسبت به عشق زندگی تان تردید ندارید، اما گاهی نگران وابستگی خود به او می شوید. نگذارید این احساس سد راهتان شود و روز های خوش را از شما بگیرند. همچنان به جهت خود ادامه دهید. اگر می خواهید اطلاعات خود را در زمینه ای خاص افزایش دهید، منتظر یاری دیگران نباشید، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و تحقیق را شروع کنید.

اگر در حال حاضر به مسئولیت هایی که بر دوش تان است، فکر می کنید و احساس می کنید که در آن ها غرق شده اید، نگران نباشید، زیرا همه چیز به زودی تغییر خواهد نمود. کافی است به خودتان زمان دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هارمونی در زندگی تان باز شود. دوست دارید در خصوص مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید، اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید و قدم اول را بردارید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت.

منبع: برترین ها
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1665

به "فال روزانه 31، 01، 1399" امتیاز دهید

1 کاربر به "فال روزانه 31، 01، 1399" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 31، 01، 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید