غرامت سنگین سرمربی استقلال به باشگاه سابقش

به گزارش باتسک، بعد از جدایی قریب الوقوع محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته شرایط فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.

غرامت سنگین سرمربی استقلال به باشگاه سابقش

محمود فکری که مثل خیلی از پیشکسوتان استقلال آرزوی سرمربیگری تیم محبوب خود را در سر می پروراند از همان ابتدا با موضوع غرامت و پرداخت ضرر و زیاد موافقت کرد و در مصاحبه هایش بیان کرد که حاضر است خانه اش را بفروشد و پول نساجی را بدهد. خیلی ها انتظار داشتند تا این موضوع با میانجی گری دوستان مشترک ختم به خیر گردد اما این اتفاق که نیافتاد هیچ بلکه مدیران باشگاه نساجی را مجاب کرد تا سفت و سخت پای شکایت خود بیاستند و رسماً پرونده ای را علیه سرمربی سابق خود در کمیته انضباطی فدراسیون باز نمایند.

الان حدود یک ماه از شکایت باشگاه نساجی گذشته و کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال حکم خود را در مورد پرونده شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری صادر نموده است که به زودی این حکم منتشر خواهد شد. کمیته شرایط فدراسیون فوتبال پس از آنالیز شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری سرمربی فعلی آبی پوشان را به پرداخت دو میلیارد تومان غرامت و استرداد 250 میلیون تومان پیش پرداخت فصل جدید محکوم کرد. همچنین در مورد درخواست باشگاه نساجی مبنی بر محرومیت این مربی، با توجه به اینکه مربیان مشمول مقررات جابجایی نمی باشند شکایت باشگاه نساجی را مردود بیان کرد

این منبع مطلع که نخواست نامش فاش گردد بیان کرد که حکم فکری لازم الاجراست و این مربی باید به باشگاه نساجی این مبلغ را به طور کامل پرداخت کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1964

به "غرامت سنگین سرمربی استقلال به باشگاه سابقش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرامت سنگین سرمربی استقلال به باشگاه سابقش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید