طرح سوال از وزیر دفاع در خصوص پرداخت حقوق ⁧سربازان

به گزارش باتسک، خبرنگاران : سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر دفاع در خصوص پرداخت حقوق ⁧سربازان⁩ اطلاع داد.

طرح سوال از وزیر دفاع در خصوص پرداخت حقوق ⁧سربازان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی خضریان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در مهرماه امسال با استناد به ماده 49 و 50 ⁧قانون⁩ خدمت وظیفه عمومی در مورد ⁧حقوق سربازان⁩ وظیفه، که در حال حاضر تنها 13 درصد از حقوق مصوب تمامی سربازان پرداخت می گردد، از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که مسئول تامین این بودجه است، با طرح سوالی موضوع پیگیری شد.

با توجه به محرز بودن تخلف ⁧دولت⁩ در عدم تامین ⁧بودجه⁩ لازم برای پرداخت حقوق ⁧سربازان⁩، پرونده ای را نیز در کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی ⁧کمیسیون اصل نود⁩ به جریان انداختیم تا با توجه به شرایط مالی و تورم فزاینده در کشور، بتوان بخشی از مسائل معیشتی سربازان درحال خدمت را رفع نمود.

از اولین نتایج ورود به پرونده احقاق حقوق ⁧سربازی⁩ در لایحه بودجه سال 1400 محقق گشت و حقوق سربازان وظیفه نیروهای مسلح که در حال حاضر به طور میانگین 480 هزار تومان است، از ابتدای سال 1400 به یک میلیون و 350 هزار تومان خواهد رسید که با این افزایش سه برابری، 60 درصد قانون محقق می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1953

به "طرح سوال از وزیر دفاع در خصوص پرداخت حقوق ⁧سربازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سوال از وزیر دفاع در خصوص پرداخت حقوق ⁧سربازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید