شمار مبتلایان روزانه به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد

به گزارش باتسک، کمیسیون ملی بهداشت چین امروز پنجشنبه اظهار داشت با شناسایی 13 مبتلای جدید به ویروس کرونا در روز گذشته؛ آمار مبتلایان به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد.

شمار مبتلایان روزانه به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مقامات بهداشتی چین اظهار داشتند با شناسایی این تعداد بیمار جدید، تعداد کل مبتلایان به کرونا در پکن از روز 22 خرداد که موج دوم شیوع ویروس کرونا در این شهر شروع شده است به 269 تن رسیده است.

گزارش ها حاکی است کل بیماران شناسایی شده در پکن در دو منطقه فنگ تای و داشینگ شناسایی شده اند همچنین هیچ موردی از بیماران ناقل خاموش یا مشکوک در 24 ساعت گذشته در پکن گزارش نشده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اظهار داشت علاوه بر 13 مورد پکن یک مورد دیگر هم روز چهارشنبه در استان خبی واقع در شمال پکن شناسایی شده است این فرد با بازار شی فادی کانون شیوع موج دوم کرونا در پکن در ارتباط بوده است.

مقامات شهرداری پکن نیز اظهار داشتند سه مقام اجرایی این شهر به دلیل سهل انگاری و کم کاری در انجام مسئولیت های محول شده در زمینه مبارزه به کرونا تنبیه و از مسئولیت خود برکنار شده اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اظهار داشت در حال حاضر تعداد مراکز آزمایش کرونا در پکن از 98 مرکز به 128 رسیده و توانایی تست روزانه به بیش از 400 هزار نفر افزایش یافته است در آینده نیز ظرفیت تست گیری پکن ارتقا خواهد یافت.

گزارش ها حاکی است در دو هفته گذشته افزون بر 2.3 میلیون نفر در پکن آزمایش کرونا داده اند.،ایرنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجابخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1691

به "شمار مبتلایان روزانه به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان روزانه به کرونا در پکن بار دیگر دو رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید