سید جلال حسینی دربی را از دست داد؟

به گزارش باتسک، کادر فنی پرسپولیس میخواهد از عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و به همین دلیل درباره او ریسک نکرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

سید جلال حسینی دربی را از دست داد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در شرایطی به دربی می رود که دیروز نفرات اصلی ریکاوری کردند و ذخیره ها هم با وجود شکست نمایش امیدوارکننده ای ارائه دادند. پرسپولیس امروز هم ریکاوری خواهد نمود و با دو جلسه تمرین تاکتیکی طی روزهای پنجشنبه و آدینه آماده مصاف با استقلال می شود.

در حال حاضر احسان پهلوان و سیدجلال حسینی دو مصدوم عمده تیم به حساب می آیند که از شرایط پهلوان اطلاع دقیقی وجود ندارد اما گفته می شود سیدجلال به بازی با استقلال نخواهد رسید یا حداقل اینکه شرایط بازی در آن مسابقه را نخواهد داشت. امید عالیشاه هم که در بازی با نفت مسجدسلیمان به میدان نرفت در فهرست حضور داشت و روی نیمکت هم نشست اما کادر فنی از او مراقبت کرد تا به دربی برسد. به نظر می رسد کادر فنی پرسپولیس میخواهد از عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و به همین دلیل درباره او ریسک نکرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

با وجود عملکرد مثبت پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان نمایش فرشاد فرجی و سعید آقایی نگرانی هایی ایجاد کرد. فرجی شانس آورد که سیدجلال مصدوم و ناآماده است وگرنه نیمکت نشین می شد ضمن اینکه خوش شانس است چون کادر فنی علیرضا ابراهیمی را به او ترجیح نمی دهد. اما داستان سعید آقایی فرق می نماید چون وحید امیری با بازی در دفاع چپ در نیمه دوم سیار مثبت کار کرد و زوج خوبی با ترابی تشکیل داد. با این حساب به احتمال زیاد امیری در دربی مدافع چپ خواهد بود.

در جناح راست خط میانی سیامک نعمتی یک نیمه مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کرد اما بعد از مصدومیتی که داشت هنوز سرحال نیست و احتمالاً عالیشاه به ترکیب برمی شود. با این ترکیب یحیی می تواند بار دیگر از زوج پیروز عبدی - آل کثیر در دربی استفاده کند. دو مهاجمی که هم این فصل خوب گل زده اند هم سابقه گلزنی مقابل استقلال را دارند و با روحیه هستند و از نظر ذهنی و بدنی آماده به نظر می رسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2630

به "سید جلال حسینی دربی را از دست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید جلال حسینی دربی را از دست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید