سپهر آخرین شانس بوکس ایران برای المپیک جوانان، شه بخش هم حذف شد

به گزارش باتسک، با حذف دانیال شه بخش از رقابت های قهرمانی جوانان دنیا، علی سپهر تنها شانس ایران برای کسب سهیمه المپیک جوانان 2018 آرژانتین است.

سپهر آخرین شانس بوکس ایران برای المپیک جوانان، شه بخش هم حذف شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های بوکس جوانان دنیا 2018 مجارستان، دانیال شه بخش نماینده 56 کیلوگرم تیم ملی جوانان که در نخستین دیدار خود موفق به شکست بوکسور آمریکایی گردیده بود، در دومین مبارزه نیز نماینده موریتانی را شکست داد تا در سومین مبارزه خود مقابل نماینده فیلیپین قرار بگیرد. او در این مبارزه با قبول شکست از حریف خود از گردونه رقابت ها حذف شد تا پنجمین بوکسور ایران باشد که از کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس بازمانده است.

نتایج تیم ملی بوکس جوانان تا امروز:1) وزن 56 کیلوگرم، دانیال شه بخش در نخستین مبارزه موفق به شکست بوکسور آمریکایی شد. او در گام دوم مقابل بوکسور موریتانیا به پیروزی رسید اما با شکست مقابل بوکسور فیلیپین حذف شد.2) وزن 64 کیلوگرم، عبدالحکیم بیگدر در نخستین مبارزه برابر نماینده ارمنستان مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.3) وزن 75 کیلوگرم، اکبر مردمی نیز برابر نماینده انگلستان در راند اول ناک اوت گردیده و از گرونه رقابت ها کنار رفت.4) وزن 81 کیلوگرم، سجادموسوی در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و با قبول شکست از گردونه رقابت ها کنار رفت.5) وزن 52 کیلوگرم، مبین اعلایی در نخستین گام مقابل حریفی از هندوستان مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب، علی سپهر تنها بوکسور باقی مانده ایران در رقابت های قهرمانی دنیا جوانان است که شانس کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس را دارد.

عبدالرضا انصاری سرمربی و علیرضا کلانتری سرپرست تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی دنیا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 131

به "سپهر آخرین شانس بوکس ایران برای المپیک جوانان، شه بخش هم حذف شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سپهر آخرین شانس بوکس ایران برای المپیک جوانان، شه بخش هم حذف شد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهر آخرین شانس بوکس ایران برای المپیک جوانان، شه بخش هم حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید