سلطانی فر: بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان صد در صد الکترونیکی باشد

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر در جلسه هماهنگی برگزاری دیدار نهایی جام قهرمانان فوتبال آسیا گفت: قطعاً همه جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهند کرد. پیروزی پرسپولیس پیروزی ورزش ایران است.

سلطانی فر: بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان صد در صد الکترونیکی باشد

وی توضیح داد: اراده دستگاه ها و نهادهای مختلف این است که بتوانیم در فینال جام قهرمانان آسیا، هم در برگزاری و هم در نتیجه آبرومندانه ظاهر شویم تا بعد از حدود سه دهه، جام باشگاه های آسیا را به مردم ایران هدیه کنیم.

وزیر ورزش تاکید نمود: ما هم باید از همه ابزارها و ظرفیت ها برای ایجاد شور و نشاط بین مردم استفاده کنیم. امروز هیچ ابزاری ارزان تر و کارآمدتر از ورزش و به ویژه فوتبال برای ایجاد سلامتی، شور و نشاط و پر کردن اوقات فراغت مردم، نیست. با برگزاری یک مسابقه فوتبال اوقات فراغت چند ده میلیون ایرانی پر می گردد و موجب غرور و وحدت ملی می گردد.

سلطلانی با بیان اینکه خوشحالیم امروز فینالیست یک تیم ایرانی است، اظهار داشت: قطعاً همه جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهند کرد و همه باید یک صدا و همدل برای موفقیت پرسپولیس کوشش کنیم چون پیروزی پرسپولیس پیروزی ورزش ایران است.

وی با اعلام اینکه ستاد اجرایی برگزاری فینال جام قهرمانان آسیا با محوریت فدراسیون فوتبال تشکیل می گردد، گفت: پیشنهاد می کنم هر روز این جلسه با حضور نمایندگان همه دستگاه های ذیربط از جمله صدا وسیما، وزارت خارجه، نیروی انتظامی، استانداری و دادستانی تشکیل گردد تا با یاری هم، روزانه مسائل را آنالیز کنیم و بتوانیم با یک هماهنگی مناسب مسائل و مسائل را از پیش رو برداریم.

معاون رئیس جمهور در امور ورزش با تاکید بر اینکه بلیت فروشی این مسابقه باید صد در صد الکترونیکی باشد و هیچ گونه بلیتی در محل استادیوم فروخته نگردد، صحبت های خود را ادامه داد و گفت: الزامات بین المللی در این مسابقه داریم که دو طرفه است کنفدراسیون فوتبال آسیا ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد.

معاون وزیر ورزش گفت: در همین یک ماه اخیر که مسائل و ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم آزادی مطرح شد با یاری مدیر عامل شرکت توسعه و همکارانشان، در همین مدت کوتاه کوششهای زیادی برای رفع کردن ایرادات انجام شد و اگر چه به لحاظ مالی برای وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کار سخت بود اما این کار را انجام دادیم و منابع این تغییرات و بازسازی ها را تامین کردیم تا ان شاءالله با یاری هم موجبات عزت و سربلندی ایران و ایرانی در میزبانی این رویداد مهم را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 293

به "سلطانی فر: بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان صد در صد الکترونیکی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان صد در صد الکترونیکی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید