سرنوشت تصمیم دولت برای پرداخت ودیعه مسکن

به گزارش باتسک، سخنگوی دولت گفت: به منظور تسهیل وام ودیعه مسکن در خصوص تسهیل وثایق مورد احتیاج، مواردی نظیر استعلام چک برگشتی نیز با توجه به شرایط مالی موجود منتفی شده است.

سرنوشت تصمیم دولت برای پرداخت ودیعه مسکن

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری امروز 11 شهریور سخنگوی دولت، در پاسخ به این پرسش که دولت چه تدبیری برای سرعت دریافت فرایند اعطای وام ودیعه مسکن اتخاذ کرده است، گفت: با توجه به راه اندازی سامانه پرداخت تسهیلات یاری ودیعه مسکن، ثبت نام از متقاضیان و نیز تکمیل مدارک، احراز شرایط و معرفی به بانک های عامل مورد نظر متقاضیان در حال اجرا است به نحوی که از یک میلیون و 819 هزار و 741 متقاضی اولیه، 406هزار و 128 متقاضی نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کرده و از این تعداد 218 هزار و 945 متقاضی حائز شرایط شده و تا به امروز 49 هزار و 250 متقاضی نسبت به تکمیل مدارک اقدام و به بانکهای عامل معرفی شده اند و این فرایند ادامه دارد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی همه مراحل ثبت نام متقاضیان تا مرحله معرفی به بانک به صورت غیرحضوری انجام می گردد و بانک های عامل نیز مراحل تسهیل پفراینده را با رعایت پروتکل ها و جلوگیری از تجمیع متقاضیان انجام می گردد. علی ایحال با توجه به عدم تکمیل ثبت نام تعداد بسیاری از متقاضیان اولیه در سامانه، جلسات هماهنگی به صورت ویدئو کنفرانس بانک های عامل برگزار شده که منجر به تسریع در تشکیل پفراینده و فرآیند پرداخت تسهیلات در بانک های عامل می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1694

به "سرنوشت تصمیم دولت برای پرداخت ودیعه مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت تصمیم دولت برای پرداخت ودیعه مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید