سردار آزمون بهترین کشف ما بود، او را یک سال زیر نظر داشتیم

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، آندری فیودوروف سرمربی سابق تیم فوتبال روبین کازان در مصاحبه ای به ارزیابی شرایط این تیم پرداخت و درباره نحوه کشف استعدادها و جذب آنها برای روبین کازان توضیحاتی داد.

سردار آزمون بهترین کشف ما بود، او را یک سال زیر نظر داشتیم

این مربی در خلال صحبت های خود به سردار آزمون مهاجم ایرانی هم اشاره نموده است؛ بازیکنی که از لیگ ایران راهی روبین کازان شد و پله های ترقی را در لیگ روسیه طی کرد و حالا در تیم زنیت سنت پترزبورگ می درخشد.

آن دری در پاسخ به این سئوال که استعدادهای روبین کازان را از کجا کشف می نموده است؟ گفت: یکی از بزرگترین نمایشگاه های استعدادهای فوتبال تولون فرانسه بود. هر ساله یک تورنمنت بین المللی در اواخر ماه می و اوایل ژوئن در آنجا برگزار می گردد. در این مسابقات تیم های جوانان از سراسر دنیا حضور دارند. همین مسابقات در والنسیا اسپانیا هم برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: چرا چنین تورنمنت هایی خوب هستند؟ چون نه تنها تیم های اصلی جوانان کشورها، بلکه بازیکنان دیگری نیز هستند که دیده نمی شوند اما فرصت رشد و پیشرفت دارند.

سرمربی سابق روبین کازان تاکید نمود: اگر بخواهیم درباره بهترین بازیکنی که برای روبین کازان پیدا کردیم صحبت کنیم، بدون شک این بازیکن سردار آزمون است. مارات کابائف اولین بار آزمون را در سن 17 سالگی در تورنمنتی در سنت پترزبورگ دید. ما او را یک سال زیر نظر داشتیم و درباره اش مطالعه کردیم. در نهایت، وقتی آزمون 18 ساله شد او به کازان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2003

به "سردار آزمون بهترین کشف ما بود، او را یک سال زیر نظر داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون بهترین کشف ما بود، او را یک سال زیر نظر داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید