سرآسیایی: حسرت 2 امتیازی که امروز از دست دادیم تا مدت ها با ماست، رفتارهای کنار زمین در حد لیگ برتر نبود

به گزارش باتسک، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به اتفاقات کنار زمین در ملاقات این تیم مقابل نساجی، گفت رفتارهای کنار زمین در حد لیگ برتر نبوده است.

سرآسیایی: حسرت 2 امتیازی که امروز از دست دادیم تا مدت ها با ماست، رفتارهای کنار زمین در حد لیگ برتر نبود

به گزارش خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از توقف تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم، بازی خیلی سختی داشتیم. در نیمه اول سوار بر بازی شدیم و بر مدار کار فنی خودمان پیش می رفتیم. ما گل اول را زدیم و موقعیت های خوب و بزرگی هم داشتیم، اما از موقعیت های مان استفاده نکردیم.

وی اضافه نمود: این نتیجه، جریمه 90 دقیقه فوتبال است که بازی برمی گردد. تیمی که از موقعیت ها خوب استفاده نکند، قطعاً شرایط برای آن سخت خواهد شد و این را در نیمه دوم دیدیم. روی بی تمرکزی گل خوردیم و در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم که از آن استفاده نکردیم. مسئله ای که باید به آن پرداخته گردد، اتفاقات کنار زمین بود که تمرکز تیم، نیمکت و حتی داور مسابقه را تحت تأثیر قرار داد.

مربی تیم فوتبال گل گهر با اشاره به رفتارهای ساکت الهامی کنار زمین و اعتراض هایی که داشت، گفت: این رفتارها در حد لیگ برتر نیست که در یک بازی رقم می خورد. تیم گل گهر جریمه سنگینی در این زمینه داده است و امیر قلعه نویی را به خاطر نقدها و نقد ساده داوری پس از بازی هفته هاست روی نیمکت ندارد، اما اعتراض های خیلی شدید و سنگینی را امروز دیدیدم که در بازی وقفه ایجاد کرد. آنهم در شرایطی که تیم ما صاحب موقعیت بود، کار ما را سخت کرد و ما از شرایط مان خارج شدیم.

سرآسیایی اضافه نمود: بچه های ما سپس به شرایط خود برگشتند و توانستند موقعیت سازی نمایند، اما باز هم تأکید می کنم که این اتفاق روی بازی ما تأثیر بزرگی گذاشت. با اینکه داور خیلی کوشش کرد بازی را مدیریت کند، اما به نظرم روی فرایند داوری هم تأثیرگذار بود. باید به این مسائل ورود گردد که تکرار نگردد.

وی با اشاره به شرایط تیم گل گهر اعلام کرد: علیرغم تمام اتفاقاتی که در بازی رقم خورد، ما می توانستیم با نتیجه ای خوب و با گل های زیادی برنده این بازی باشیم، اما گل نکردن این موقعیت ها باعث شد روی یک غفلت گل بخوریم، تسلیم شویم و نتیجه مساوی گردد که حالا باید برویم، روی خودمان کار کنیم تا بتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم و به شرایط خوبی برسیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر در واکنش به این سؤال که گویا این تیم به یک مهاجم ششدانگ احتیاج دارد، گفت: ما مهاجمان خوبی داریم و موقعیت سازی هم می کنیم. با این حال شرایط و نوع سیستم بازی ما و کاری که از نظر فنی در زمین انجام می دهیم، دیگر بازیکنان ما از مهاجمان بیشتر صاحب موقعیت می شوند. در حال کار کردن روی این مسئله هستیم، چون گاهی موقعیت های ما گل نمی گردد که قطعاً این فرایند تغییر خواهد نمود. آقای قلعه نویی در این خصوص پیگیر بعضی مسائل بوده و قطعاً اگر احتیاج باشد، ورود خواهد نمود.

سرآسیایی درباره صحنه مشکوک به پنالتی گفت: در این خصوص از امین سؤال کردیم که گفت به پشت پای او ضربه خورده، اما این اتفاقات ساده فوتبال است. آنقدر نباید به این مسائل پرداخته گردد. شاید در حق تیم ما یک جاهایی اجحاف گردد که برای ما خوشایند نباشد، اما کسی که حاکم بازی است تصمیم می گیرد که باید به آن احترام بگذاریم، علیرغم اینکه شاید بعضی جاها علیه ما باشد. با وجود هر اتفاقی که در زمین رخ می دهد، ما باید کار خودمان را انجام دهیم تا با سه امتیاز و گل های زیاد اجازه ندهیم این اتفاقات رخ بدهد. بچه های ما امروز هم خیلی کوشش کردند، اما حسرت این دو امتیازی که از دست دادیم، مدت ها با ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2473

به "سرآسیایی: حسرت 2 امتیازی که امروز از دست دادیم تا مدت ها با ماست، رفتارهای کنار زمین در حد لیگ برتر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: حسرت 2 امتیازی که امروز از دست دادیم تا مدت ها با ماست، رفتارهای کنار زمین در حد لیگ برتر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید