سامانه ابلاغ اعتبار سمام رونمایی و معرفی گردید

به گزارش باتسک، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست رونمایی از سامانه مدیریت الکترونیکی ابلاغ اعتبارسمام بیان نمود استفاده از دانش روز وفناوری های نوین در انجام امور مختلف و حوزه اقتصادی لازم است.

سامانه ابلاغ اعتبار سمام رونمایی و معرفی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت الکترونیکی (سمام) در حوزه کارهای اقتصادی و ذیحسابی سازمان بر اهمیت مدرسه سازی و استفاده از فناوری های نوین در امور مربوطه تاکید نمود.

وی ادامه داد: در موضوع مدرسه سازی باید دانش روز مورد توجه قرار گیرد آن هم در شرایطی که هزینه ساخت بنا به شدت افزایش داشته است و در مواردی تا متری 7 میلیون تومان هم رسیده است؛ بی توجهی به دانش روز در ساخت مدرسه موجب می گردد تا به راحتی در برابر نقد منتقدان قرار بگیریم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به ظرفیت های اقتصادی در نظر گرفته شده برای این سازمان گفت: ظرفیت های قانون بودجه سال جاری 6800 میلیارد تومان اعتبار برای سازمان در نظر گرفته است که باید استفاده بهینه ای از آن داشته باشیم.

رخشانی مهر بیان نمود: در شرایط فعلی سازمان از مقطعی که به دلیل کمبود اعتبار پروژه های نیمه کاره داشت، عبور نموده است و هیچ پروژه نیمه تمام دولتی یا خیرساز نداریم که مشخص تکلیف نشده باشد.

وی بر استفاده از ظرفیت مشاورین تاکید نمود و گفت: باید به سمت استفاده از شیوه های نو باشیم و همه در این حوزه ها توانمند هستند؛ اگر در همین شرایط بمانیم حتما تا چند سال آینده توانمندی لازم را نخواهیم داشت بنابراین باید اجازه ورود خلاقیت ها و نوآوری های جدید به سیستم را بدهیم.

سامانه سمام که برای توزیع هوشمند و هدفمند اعتبارات تملک دارایی استان ها و با هدف شفافیت اطلاعات وصرفه جویی در هزینه های جانبی و زمان و ودسته بندی داده های این حوزه راه اندازی شده است، قابلیت رصد مراحل ابلاغ و پرداخت و دسته بندی داده ها را به منظور ایجاد یک آرشیو الکترونیکی دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1867

به "سامانه ابلاغ اعتبار سمام رونمایی و معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ابلاغ اعتبار سمام رونمایی و معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید