زهرا نعمتی: مدال آوری در بازی های آسیایی کار راحتی نیست

به گزارش باتسک، زهرا نعمتی هرچند برای کسب بهترین نتیجه در بازی های آسیایی تمرین های سختی را پشت سر گذاشته اما معتقد است کار سختی را در جاکارتا برای مدال آوری پیش رو دارد.

زهرا نعمتی: مدال آوری در بازی های آسیایی کار راحتی نیست

به گزارش خبرنگاران / زهرا نعمتی بانوی کماندار کشورمان هرچند برای کسب بهترین نتیجه در بازی های آسیایی تمرین های دشواری را پشت سر گذاشته اما معتقد است کار دشواری را در جاکارتا برای مدال آوری پیش رو دارد. زهرا نعمتی درارزیابی از وضعیت خود برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا می گوید:به لحاظ بدنی و شرایط روانی در آمادگی خوبی به سر می برم و تلاشم بر این است که بتوانم در برابر رقبای آسیایی خود که از نظر فیزیکی شرایط بهتری نسبت به من دارند عملکرد موفقی داشته باشم. به هر صورت ناامید نیستم و سعی می کنم بهترین عملکرد را در بازی های آسیایی داشته باشم.

نعمتی با بیان اینکه برای کسب مدال هرگز کم فروشی نمی کند، تاکید دارد: اگر به هر دلیلی در ریکرو نتوانم به مدال برسم، می خواهم مردم از حالا بدانند که مدال آوری در ریکرو آن هم در قاره آسیا که جایگاه بزرگان این رشته است، اصلا کار راحتی نیست.

تنها نماینده ریکرو ایران در بازی های آسیایی جاکارتا می گوید: کار ریکرو از نظر مدال آوری نسبت به کامپوند قطعا خیلی دشوار تر است. زیرا حریفان آسیایی ما در حد جهانی هستند و بدون شک همه برای کسب مدال در این بازی ها حضور پیدا می نمایند. به خصوص اینکه در میکس ریکرو چون سهمیه المپیک 2020 توکیو بین تیم های اول و دوم توزیع می گردد، تیم ها با آمادگی خوبی در این بازی ها حضور پیدا می نمایند و هدفشان بر این است تا سهمیه میکس ریکرو را به خود اختصاص دهند.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 366

به "زهرا نعمتی: مدال آوری در بازی های آسیایی کار راحتی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا نعمتی: مدال آوری در بازی های آسیایی کار راحتی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید