زنده روح: گل گهر سقوط نمی کند

به گزارش باتسک، هافبک تیم فوتبال گل گهر گفت: تیم ما سقوط نمی کند و در پایان فصل یک جایگاه آبرومندانه را به دست می آوریم.

زنده روح: گل گهر سقوط نمی کند

احمد زنده روح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در نیم فصل دوم نتایج بدی نگرفتیم. می توانستیم تراکتور و سایپا را هم شکست دهیم ولی برد را با تساوی عوض کردیم. با این حال صنعت نفت را در زمین خودش شکست دادیم و البته یاد گرفتیم که اگر در دقایق آخر هم گل خوردیم، دوباره برای رسیدن به گل تلاش کنیم. در حال حاضر شرایط روحی و فنی تیم خوب است و امیدوارم در ادامه بازی ها نتایج بهتری بگیریم.

وی در خصوص رقابت فشرده شش تیم در پایین جدول و اینکه آیا گل گهر در لیگ برتر خواهد ماند، شرح داد: تیم خوبی داریم و قطعاً در لیگ برتر می مانیم. هر چند فاصله تیم ها نزدیک شده و حساسیت بازی ها بالا است ولی مطمئن باشید که سقوط نمی کنیم و در انتها فصل یک جایگاه آبرومندانه را به دست می آوریم.

زنده روح با اشاره به درخشش یونس شاکری مهاجم گل گهر در چند بازی اخیر گفت: برای شاکری خیلی خوشحالم چون هم به خودش کمک کرد هم به گل گهر. شاکری در بازی های اخیر با زدن 4 گل در جدول گلزنان به من رسید و 7 گله شد. البته از این به بعد به شاکری پاس نمی دهم تا گل هایش بیشتر از گل های من نشود! (با خنده). این حرف من شوخی بود و امیدوارم گلزنی های شاکری برای گل گهر تداوم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1260

به "زنده روح: گل گهر سقوط نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: گل گهر سقوط نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید