ریابکوف: همکاری روسیه و ایران با اروپا و چین برای حفظ برجام افزایش می یابد

به گزارش باتسک، روسیه و ایران همکاری خود را با اروپا و چین برای مبارزه با اقدامات آمریکا برای تضعیف توافق هسته ای ایران افزایش می دهند.

ریابکوف: همکاری روسیه و ایران با اروپا و چین برای حفظ برجام افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد: روسیه و ایران طی روزهای آتی همکاری با چین و اروپا را در راستای مقابله با اقدامات آمریکا برای تضعیف توافق هسته ای ایران افزایش خواهند داد.

روسیه پیشتر اظهار نموده بود که هرکاری که لازم باشد را برای حفظ توافق هسته ای ایران و محافظت از منافع مشترکش با تهران انجام خواهد داد.

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای در وبسایت این وزارتخانه نوشت: مسکو به شدت از بازگرداندن تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا مایوس است و ما هر کاری که لازم باشد را برای حفظ و اجرای تمام و کمال توافق هسته ای ایران انجام خواهیم داد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در ماه مه به طور یک جانبه از توافق هسته ای ایران خارج شد و به دنبال آن، تحریم های واشنگتن علیه ایران را بار دیگر اجرایی کرد. این اقدام از سوی آمریکا با نقدها شدیدی از سوی متحدان این کشور و طرف های حاضر در توافق هسته ای همراه شد. دور دوم تحریم های آمریکا علیه ایران از ماه نوامبر اجرایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 333

به "ریابکوف: همکاری روسیه و ایران با اروپا و چین برای حفظ برجام افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف: همکاری روسیه و ایران با اروپا و چین برای حفظ برجام افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید