ذوالقدر: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند

به گزارش باتسک، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات مالیاتی بعضی مراکز درمانی تاکید نمود: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند.

ذوالقدر: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کوشش بعضی مراکز درمانی و درمانگاه ها برای فرار مالیاتی گفت: با توجه به مصوبه ای که ما در کمیسیون تلفیق در مورد مالیات پزشکان داشتیم و با توجه به آماری که مرکز پژوهش ها در مورد فرار مالیاتی پزشکان ارائه نموده بود، ما پزشکان را ملزم نموده بودیم که حتما از دستگاه کارتخوان استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: ولی متاسفانه بر اساس گزارش هایی که ارائه شده بعضی درمانگاه ها و کلینیک های درمانی کارتخوان نصب می نمایند ولی به مراجعه نماینده می گویند که از دستگاه خود پرداز پول نقد دریافت نموده و هزینه درمانی را به صورت نقد پرداخت کند. این خود یک تخلف است، هنگامی که بازرس مراجعه می نماید شاهد دستگاه کارتخوان است ولی این درحالی است که به مراجعه نماینده ها می گویند از دستگاه خود پرداز نزدیک به آن محل پول دریافت نموده و هزینه را به صورت نقد به آن درمانگاه بپردازند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: از سوی دیگر سازمان مالیاتی کشور باید در موضوع عمل های جراحی کنترل های خود را افزایش دهد، نظارت مالیاتی عمل های زیبایی که در بعضی درمانگاه های تخصصی انجام می گردد باید مورد توجه قرار گیرد.

ذوالقدر ادامه داد: در کنار نظارتی که از سوی دستگاه ها بر این موضوع وجود دارد خود مردم نیز باید بر این موضوع نظارت نمایند و در سامانه ای که برای این بحث در نظر گرفته شده تخلفاتی را که شاهد هستند گزارش دهند، همانگونه که کارگران، کارمندان و معلمان مالیات پرداخت می نمایند پزشکان نیز باید مالیات پرداخت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 822

به "ذوالقدر: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالقدر: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید