خوشحالی مردم از بارش های پاییزی، ثبت 53 میلی متر بارش در مهران

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، بارش باران چند روزی می گردد که فضای بیشتر شهرهای استان به ویژه ایلام را طراوت خاصی بخشیده است.

خوشحالی مردم از بارش های پاییزی، ثبت 53 میلی متر بارش در مهران

این سامانه بارشی که از روز یکشنبه وارد استان شده بود بیشتر مناطق استان را طی دیشب و امروز را تحت تاثیر قرار داد، شدت بارش ها در 24 ساعت گذشته در چمن بولی با 54 میلی متر و در شهر مرزی مهران هم 53 میلی متر بارش باران گزارش شده است.

رضا الفتی از شهروندان ایلامی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هر ساله در این موقع از سال بارندگی در استان نداشتیم اما سال جاری با بارش این نعمت الهی بسیار خوشحال هستیم امیدواریم که این بارش ها ادامه داشته باشد.

سامانه امشب از استان خارج می گردد

مجتبی میهن پرست رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از روز یکشنبه سامانه ناپایدار به تدریج وارد استان شد و بارندگی های در سطح استان شروع شد.

وی اضافه نمود: بنا بر انتظاری که داشتیم از اواسط روز دوشنبه شدت بارندگی ها بیشتر شد، لذا انتظار می رود تا اواخر وقت امروز این سامانه به فعالیت خود ادامه دهد و از اواخر وقت امروز به تدریج تضعیف گردد.

وی ادامه داد: در یکی دو روز آینده بارندگی خاص و قابل توجهی در سطح در سطح استان را نداریم و به دلیل رطوبت باقیمانده از همین سامانه انتظار بارش های پراکنده در ارتفاعات وجود خواهد داشت.

بارندگی در این موقع از سال هم موجب سرزندگی و هم طراوت خاصی به فضای شهر و طبیعت استان داده است، امیدوار هستیم که بارندگی های سال جاری پربارتر از سال گذشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 217

به "خوشحالی مردم از بارش های پاییزی، ثبت 53 میلی متر بارش در مهران" امتیاز دهید

2 کاربر به "خوشحالی مردم از بارش های پاییزی، ثبت 53 میلی متر بارش در مهران" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی مردم از بارش های پاییزی، ثبت 53 میلی متر بارش در مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید