خبرنگاران کارخانه های خراسان شمالی در انتظار دریافت 50 هزار لیتر الکل

به گزارش باتسک، بجنورد- خبرنگاران- مسوول کمیته مالی تامین، فراوری و توزیع ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی گفت: 50 هزار لیتر الکل مورد احتیاج فراوری مواد ضدعفونی کننده از کشور ارمنستان خریداری شده که تا به امروز دریافت نشده است.

خبرنگاران کارخانه های خراسان شمالی در انتظار دریافت 50 هزار لیتر الکل

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمدرضا پیروز روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: استان وجوه این میزان الکل را پرداخت نموده است اما بعضی از استان ها، تا به امروز مانع رسیدن این محصول به کارخانه های ما شده اند.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضا برای مواد ضدعفونی نماینده در مناطق مختلف کشور، سبب شده تا سایر استان ها، از دادن الکل به خراسان شمالی خودداری نمایند.

مسوول کمیته مالی تامین، فراوری و توزیع ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی اضافه نمود: تا به امروز، 25 هزار لیتر الکل، ماده اولیه کارخانه ها برای فراوری محصولات ضدعفونی نماینده، وارد استان و توزیع شده است.

پیروز گفت: در این مدت، حدود 300 هزار جفت دستکش لاتکس و فریزی، در استان توزیع شده همچنین 600 هزار تا 700 هزار ماسک در بازار، به دست متقاضیان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش میزان فراوری، اقلام مختلف بهاشتی، در بازار وجود دارد و التهاب هفته های نخست، فروکش نموده است.

وی اعلام نمود: کارخانه الکل آساک در شهرستان فاروج، فعال شده و روزانه 600 تا 700 لیتر محلول های ضدعفونی فراوری می نماید البته قرار است این ظرفیت در هفته آینده، به سه هزار لیتر افزایش یابد.

وی گفت: نخستین کارخانه فراوری ماسک طبی هم با ظرفیت فراوری سالانه 62 میلیون ماسک، آماده فعالیت است، سرمایه گذار این طرح، خط فراوری را نصب نموده است که البته پیگیر تامین پارچه های استاندارد مورد احتیاج است، با مکاتبه هایی که با استان های یزد و همدان شده، قول مساعد برای تحویل این محصول تا اوایل هفته آینده، داده شده است.

مسوول کمیته مالی تامین، فراوری و توزیع ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی با بیان اینکه این کارخانه می تواند روزانه 180 هزار ماسک فراوری و روانه بازار کند گفت: اکنون کارگاه ها، اصناف و تعاونی ها، روزانه 36 هزار ماسک فراوری و توزیع می نمایند.

با اعلام نتایج قطعی آزمایش های اجرا شده، تا ظهر یازدهم فروردین، 337 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و 36 نفر جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1259

به "خبرنگاران کارخانه های خراسان شمالی در انتظار دریافت 50 هزار لیتر الکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارخانه های خراسان شمالی در انتظار دریافت 50 هزار لیتر الکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید