خبرنگاران طرح ارتقا تصفیه خانه شماره 2قم به بهره برداری رسید

به گزارش باتسک، قم - خبرنگاران - طرح توسعه، بازسازی و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 قم روز دوشنبه، با حضورمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استاندار قم و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران طرح ارتقا تصفیه خانه شماره 2قم به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، استاندارقم درحاشیه این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته محیط زیست به حامیان طبیعت اظهار کرد: طرح ارتقاء تصفیه خانه عظیم فاضلاب قم متناسب با این ایام است.

بهرام سرمست توسعه تصفیه خانه را در راستای سیاست های نظام در رابطه با اقتصاد مقاومتی بیان کرد و اضافه کرد: انتظار داریم در مورد تصفیه خانه آب قم نیز قدم های موثری در راستای افتتاح تصفیه خانه جدید آب قم برداشته گردد.

وی چرخه کامل استفاده بهینه از پساب را نیازمند برنامه ریزی و حمایت های جدی وزارت نیرو دانست و توضیح داد: امیدواریم با پیگیری وزارت نیرو شاهد بهره برداری از طرح های آبفای قم باشیم.

در ادامه اجرای پویش هر هفته الف- ب- ایران، این طرح با هدف دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب شهری و ارتقا کیفیت پساب خروجی با هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام شد.

با بهره برداری از طرح توسعه و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 قم، 250 هزار تن از مردم شهر قم از خدمات این طرح بهره مند خواهد شد.

این طرح ظرفیت تصفیه 50 هزار متر مکعب فاضلاب در هر شبانه روز را دارد.

نوسازی تجهیزات فرسوده، افزایش کیفیت تصفیه با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، ارتقا ایمنی واحد کلرزنی و تکمیل محوطه سازی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 شهر قم در سال جهش فراوری به انجام رسیده است.

#هر-هفته-الف-ب-ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح های عظیم و مهم صنعت آب و برق مطرح نموده است. در این پویش طرح های مهم وزارتخانه در 31 استان کشور افتتاح می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1571

به "خبرنگاران طرح ارتقا تصفیه خانه شماره 2قم به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ارتقا تصفیه خانه شماره 2قم به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید