خبرنگاران سومین روز تجسس برای یافتن نوجوان مفقود شده در سیلاب خواف

به گزارش باتسک، مشهد- خبرنگاران- رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: با گذشت دو روز از مفقود شدن نوجوان خوافی در سیلاب، عملیات جست و جو توسط تیم های هلال احمر برای پیدا کردن وی همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران سومین روز تجسس برای یافتن نوجوان مفقود شده در سیلاب خواف

حسن گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: عملیات جست و جوی این نوجوان 13 ساله مفقود شده در سیلاب روستای زرداب بخش سلامی شهرستان خواف از صبح امروز از سرگرفته شد.

وی اضافه نمود: درحال حاضر 34 نیروی امدادی همراه با دو قلاده سگ تجسس در روستاهای پایین دست زردآب و چهارده در شهرستان خواف در جست و جوی این نوجوان مفقود شده هستند.

رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: این جهت آخرین جهت سیل در منطقه است که امیدواریم امروز بتوانیم این نوجوان مفقود شده را زنده پیدا کنیم.

گودرزی در مورد توقف عملیات جست و جو در صورت ادامه این شرایط گفت: در صورت پیدا نشدن نوجوان یاد شده در این جهت با توجه به شرایط منطقه تصمیم گیری می گردد.

نوجوان 13 ساله خوافی از نیمه روز یکشنبه با افتادن در سیلاب مفقود شد و عملیات جست و جوی نیروهای هلال احمر برای یافتن وی نیز از همان روز شروع شده است.

جاری شدن سیل در شهرستان های خواف، مشهد و رشتخوار تا به امروز جان سه تن را گرفته است.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از روز شنبه این هفته در این استان شروع شد تا انتها روز فردا چهارشنبه ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1490

به "خبرنگاران سومین روز تجسس برای یافتن نوجوان مفقود شده در سیلاب خواف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سومین روز تجسس برای یافتن نوجوان مفقود شده در سیلاب خواف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید