حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی قطعی است

به گزارش باتسک، رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی هیات در امسال را شرکت در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد بیان کرد.

حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی قطعی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدحسین محبی آدینه 29 فروردین اظهارکرد: این مهم با یاری های استاندار ورزش دوست کرمانشاه محقق شده و پس از سال ها می توانیم در لیگ برتر کشتی آزاد تیمداری کنیم.

وی اعلام کرد: به همین دلیل از کشتی گیران شاخص خود که سال های اخیر برای تیم ها و استان های دیگر روی تشک رفته اند خواسته ایم که قرارداد خود را تمدید نکنند تا بتوانند در اختیار کرمانشاه باشند.

محبی یادآوری کرد: حضور در لیگ برتر می تواند کشتی کرمانشاه را متحول و شور و اشتیاق را به طرفداران این رشته در استان هدیه کند.

احتمال برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات جام تختی در کرمانشاه

نایب قهرمان اسبق کشتی دنیا همچنین به احتمال برگزاری دوباره رقابت های بین المللی جام دنیا پهلوان تختی در کرمانشاه اشاره نمود و اضافه نمود: اگر سال جاری نیز با موافقت فدراسیون این رقابت ها را میزبانی کنیم به طورقطع سطح کیفی رقابت ها بسیار بالاتر از دوره گذشته و تیم های خارجی شرکت کننده نیز بیشتر خواهد بود.

وی توضیح داد: امروز کشتی تشنه سالن های مملو از جمعیت است که خوشبختانه در کرمانشاه وجود دارد، در دوره های گذشته شاهد بوده ایم هر دوره مسابقه ای که در سطح کشوری، بین المللی و دنیای در کرمانشاه برگزارشده سالن پر از تماشاگر بوده است.

محبی اعلام کرد: مردم ورزش دوست و پهلوان پرور کرمانشاه با حضور گرم خود در سالن های کشتی شورونشاط این رشته را چند برابر نموده و همین باعث شده تا فدراسیون راغب برگزاری رویدادهای مهم کشتی در این استان باشد.

عملکرد سال گذشته کشتی کرمانشاه مناسب بود

رئیس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه عملکرد سال گذشته کشتی استان را مناسب ارزیابی ولی درعین حال تاکید نمود که می توانستیم بهتر نیز کار کنیم.

وی گفت: سال گذشته و پس از حدود 20 سال سه کشتی گیر کرمانشاهی به نام های رضا افضلی، بهمن تیموری و یدالله محبی در مسابقات دنیای قزاقستان به همراه تیم ملی شرکت کردند.

محبی توضیح داد: همچنین حامد رشیدی، بهمن تیموری و یدالله محبی نیز در مسابقات قهرمانی آسیا همراه با تیم ملی راهی این رقابت ها شده و هر سه نفر نیز مدال کسب کردند که بازهم در نوع خود و طی سال های متمادی امر بی سابقه ای بود.

فعالیت بیش از هشت هزار کشتی گیر در کرمانشاه

مسئول هیات کشتی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت هشت هزار و 300 کشتی گیر بیمه شده اشاره نمود و گفت: بیشتر آن ها در مرکز استان فعالیت دارند.

وی همچنین از فعالیت 120 مربی و 40 داور کشتی در رده های سنی مختلف اطلاع داد و گفت: همان گونه که سال قبل دوره های آموزشی خوبی برای آن ها برگزار گردید سال جاری نیز این دوره ها ادامه پیدا می نماید.

محبی در انتها گفت: منتظر بهبود شرایط و عادی شدن شرایط جامعه پس از شیوع کرونا هستیم تا طبق برنامه های فدراسیون اقدامات خود را شروع کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1506

به "حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید