جراحی جوان مبتلا به کرونا توسط رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی

به گزارش باتسک، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با استفاده از تجهیزات و ملزوماتی که این نهاد برای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تهیه می نماید، جوان مبتلا به کرونا و هپاتیت C را جراحی کرد.

جراحی جوان مبتلا به کرونا توسط رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی

به گزارش طبابت نوعی عبادت است و وقتی دانش و تعهد یک پزشک غبار غم و اندوه را از چهره بیمار می زداید، می توان پزشکی را یک رسالت نه یک شغل دانست.

این روز ها که بسیاری حتی از شنیدن نام کرونا نیز واهمه دارند، کادر درمان آستین همت و ایثار را بالا زده و به یاری بیماران گرفتار کووید 19 شتافته اند و مدافعان سلامت در خط مقدم در حال مبارزه با ویروس کرونا بوده و تا شکست کامل آن در میدان نبرد هستند.

مهدی یوسفی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران که از زمان شیوع کووید 19 در کشور، مسئولیت تامین و توزیع اقلام محافظت فردی برای کادر درمان مقابله با کرونا در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را برعهده داشته است، جهت یاری به بیماران و مبارزه با این بیماری همراه با جهادگران عرصه سلامت به میدان آمده و صبح روز پنجشنبه 28 فروردین ماه، جراحی جوان مبتلا به کرونا و هپاتیت C را که دچار شکستگی لگن نیز شده بود، انجام داد.

این بیمار مبتلا به کرونا باید هرچه سریع تر مورد عمل جراحی قرار می گرفت و علیرغم اینکه امکان انتقال ویروس به وسیله عمل جراحی وجود داشت و شرایط بیمار در خطر بود، دکتر یوسفی طی سه ساعت در اتاق عمل به وسیله تجهیزاتی که خود هیات امنا فراهم نموده بود این بیمار را مورد عمل جراحی قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1509

به "جراحی جوان مبتلا به کرونا توسط رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جراحی جوان مبتلا به کرونا توسط رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید