توفان گرد و خاک در زابل، شمال ابری می گردد

به گزارش باتسک، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مصاحبه با خبرنگاران اعلام نمود: طی دو روز آینده افزایش ابر و بارش های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان های گیلان و مازندران رخ خواهد داد.

توفان گرد و خاک در زابل، شمال ابری می گردد

همچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می گردد که این شرایط در زابل به شکل طوفان گرد و خاک خواهد بود.

احد وظیفه اضافه نمود: امروز و فردا در برخی مناطق خراسان جنوبی، شرق و جنوب شرق خراسان رضوی و شرق کرمان نیز وزش باد شدید پیش بینی می گردد که در برخی مناطق می تواند موجب خیزش گرد و خاک بگردد.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا در ساعات بعد ازظهر برای جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد.

وظیفه هشدار داد: با توجه به اینکه طوفان گرد و خاک از امروز تا پنج شنبه در منطقه زابل و در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی گردیده توصیه می گردد تمهیدات لازم برای کاهش اثرات مخرب گرد و خاک به خصوص در سلامت و بهداشت مردم و حمل و نقل جاده ای به کار گرفته گردد.

هوای تهران از امروز تا پنج شنبه صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی گردیده و بیشترین دمای هوای امروز در پایتخت 35 درجه سانتیگراد اعلام گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 358

به "توفان گرد و خاک در زابل، شمال ابری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفان گرد و خاک در زابل، شمال ابری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید