تقدیر مافی از تشکیل شورای برنامه ریزی در استانداری تهران

به گزارش باتسک، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از استانداری تهران به خاطر تشکیل شورای برنامه ریزی و پیگیری دقیق موضوعات و مسائل مربوط به این استان تقدیر کرد.

تقدیر مافی از تشکیل شورای برنامه ریزی در استانداری تهران

به گزارش خبرنگاران پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در آیین افتتاح استادیوم 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار گردید، با اشاره به تشکیل شورای برنامه ریزی در استانداری تهران اظهار کرد: تشکیل این شورا در نوع خود اقدامی بسیار صحیح، بجاف منطقی و اصلی است که از سوی استاندار تهران انجام می گردد و ما امروز محصولات پیگیری های دقیق و بی صدا اما صبورانه و منظم این شورا را مشاهده می کنیم.

وی گفت: امروز بسیار خوشحال هستم که کوشش های ما در مجلس شورای اسلامی بویژه قانون نویسی برنامه ششم توسعه در توسعه ورزش بخصوص ورزش بانوان را کم کم با چشم مشاهده می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سرانجام با اشاره به افتتاح استادیوم 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر اعلام نمود: مطمئن هستم در این استادیوم زنان و دختران و مردان ورزشکار اسلامشهری غوغا خواهند کرد و فضای ایجاد گردیده برای نمایش هنرمندانه آن ها در حوزه ورزش در عرصه کشوری قطعا جهانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 335

به "تقدیر مافی از تشکیل شورای برنامه ریزی در استانداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مافی از تشکیل شورای برنامه ریزی در استانداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید