تغییر اقامتگاه دائم ترامپ با اهداف مالیاتی

به گزارش باتسک، رئیس جمهور آمریکا اقامتگاه دائم خود را از نیویورک به فلوریدا تغییر داده است تا از این پس طبق قوانین ایالت فلوریدا مالیات بپردازد.

تغییر اقامتگاه دائم ترامپ با اهداف مالیاتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد روز آدینه به وقت محلی در پیامی توئیتری گفت که محل سکونت دائم خود را از ایالت نیویورک به ایالت فلوریدا تغییر داده است.

دونالد ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: من و خانواده ام منطقه پالم بیچ در فلوریدا را به عنوان محل سکونت دائمی خود برگزیده ایم. متأسفانه با وجود اینکه من هرسال میلیون ها دلار [در نیویورک] مالیات شهری و ایالتی پرداخت نموده ام، مقامات این شهر و ایالت با من رفتار بسیار بدی داشته اند. کمتر کسی در اینجا شاهد چنین رفتاری بوده است.

یکی از نزدیکان دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان اعلام نموده است که تغییر محل اقامت وی از نیویورک به فلوریدا صرفاً با هدف استفاده از معافیت های مالیاتی این ایالت انجام گرفته است. گفته می گردد دونالد ترامپ و همسرش در ماه سپتامبر درخواست اقامت در ایالت فلوریدا را به طور رسمی ارائه داده اند.

لازم به ذکر است نرخ مالیات ایالتی بر درآمد اشخاص در فلوریدا صفر و نرخ مالیات بر سود شرکت ها در این ایالت تنها 5.5 درصد است که اختلاف فاحشی با سایر ایالت های آمریکا دارد.

در پی اعلام تغییر محل سکونت ترامپ و خانواده اش از نیویورک به فلوریدا، اندرو کوامو فرماندار دموکرات ایالت نیویورک طی پیامی طعنه آمیز خطاب به ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر گفت: خداحافظ! به هر حال دونالد ترامپ در اینجا مالیاتی پرداخت نمی کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 954

به "تغییر اقامتگاه دائم ترامپ با اهداف مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر اقامتگاه دائم ترامپ با اهداف مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید