ترامپ پایان اعتراف کرد

به گزارش باتسک، ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به گمراه کردن مردم آمریکا در مورد ویروس کرونا اعتراف کرد.

ترامپ پایان اعتراف کرد

به گزارش فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن، ترامپ اذعان کرد که چندی پیش در امسال میلادی برای اینکه از اهمیت همه گیری کووید- 19 بکاهد به بهانه کاهش ترس و نگرانی مردم در مورد گسترش این بیماری، علنا شدت خطر این بیماری را ناچیز شمرد.

ترامپ عصر چهارشنبه به وقت محلی در یک گفت وگوی مطبوعایت در حالی این مطلب را اعلام نمود که موج انتقادها علیه وی در مورد نحوه برخوردش با بیماری کرونا بار دیگر به راه افتاده است.

وی عصر دیروز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با اینکه آیا وی از اهمیت خطر ویروس کرونا را دست کم گرفته و یا توده های مردم را گمراه نموده تا دچار ترس و نگرانی نشوند گفت که نمی خواسته مردم را بترساند و نمی خواهد ترس و نگرانی ایجاد کند.

ترامپ با ابراز این مطلب که وی آمریکا یا دنیا را به سوی جنون رهبری نمی کند اضافه نمود: ما می خواهیم به عنوان یک دولت، اقتدار و اعتمادمان را نشان دهیم .

ترامپ به این ایده که کوشش هایش در جهت کم خطرناک جلوه دادن ویروس کرونا در واقع بخشی از یک راهبرد برنامه ریزی شده است اعتراض نکرد و آن را مردود ندانست .

ترامپ به رغم اینکه بارها حاضر نشده خطر کرونا را به رسمیت بشناسد اما بر اساس مطالب مخفیانه ضبط شده اعتراف کرد که در ارتباط با این بیماری ترس و نگرانی های جدی وجود دارد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1817

به "ترامپ پایان اعتراف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پایان اعتراف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید