بهترین جایزه در بهترین زمان برای کاپیتان

به گزارش باتسک، حمیدرضا علی پور- کاپیتان پرسپولیس بعد از درخشش در فصل گذشته و کسب 2جام قهرمانی با سرخپوشان در ابتدای این فصل دچار مصدومیت شد تا مدتی از تمرینات سرخپوشان دور بماند.

بهترین جایزه در بهترین زمان برای کاپیتان

همین اتفاق در کنار جذب کنعانی زادگان ملی پوش باعث شد سرمربی آرژانتینی این تیم خیلی زود به سراغ زوج کنعانی و خلیل زاده برود. کالدرون اعتقاد داشت با توجه به سن وسال سیدجلال و مصدومیت این بازیکن بهتر است زیاد از او استفاده نکند و تنها در بازی های حساس به او بازی بدهد. به همین دلیل در اکثر بازی های محبت آمیز زوج شجاع و کنعانی به میدان رفتند. با این وجود کنعانی نتوانست اعتماد کالدرون را کاملا جلب کند و در نهایت سرمربی سرخپوشان تصمیم گرفت تا دوباره به زوج سال گذشته اعتماد کند که اتفاقا حسینی در بازی اول عملکرد نسبتا خوبی هم از خود به جا گذاشت.

اما شاید مهم ترین اتفاق برای سیدجلال حسینی در مراسم بهترین های لیگ رقم خورد. کاپیتان پرسپولیس در این مراسم به عنوان بهترین مدافع فصل گذشته لیگ ایران انتخاب شد و جایزه خود را درست پیش چشمان سرمربی جدید تیم دریافت کرد تا به این مربی نشان دهد که چه کیفیتی دارد. جالب اینکه مربی آرژانتینی هم در زمان دریافت جایزه سیدجلال او را ایستاده تشویق می کرد. حالا به نظر می رسد حسینی جای پای خود را در ترکیب محکم تر از گذشته خواهد کرد.

  • کنعانی ناراضی از افتتاحیه؟

در شرایطی که به نظر می رسید کنعانی و شجاع زوج خط دفاعی پرسپولیس را در بازی اول تشکیل خواهند داد این اتفاق در دقیقه90 رخ نداد و کنعانی زادگان جای خود را به سیدجلال داد. حالا شنیده ها حاکی از این است که مدافع ملی پوش پرسپولیس از نیمکت نشینی در این بازی ابراز نارضایتی کرده و این موضوع را به کادر فنی هم اعلام کرده است. باید دید این بازیکن می تواند در ادامه فصل خودش را به کالدرون ثابت کند یا او و پرسپولیس یک بار دیگر از هم جدا خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 732

به "بهترین جایزه در بهترین زمان برای کاپیتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جایزه در بهترین زمان برای کاپیتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید