بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شدند

به گزارش باتسک، از دیروز بعضی کاربران اینترنت گزارش دادند بسته های اینترنت نامحدود شبانه همراه اول و ایرانسل حذف شدند و فقط یک الی دو بسته به جای مانده است.

بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شدند

بسته های اینترنت نامحدود شبانه برترین فرصت برای کاربران پرمصرف اینترنت بودند تا بتوانند با هزینه کمتر دانلودهای خود را انجام دهند و یکی از پرمشتری ترین بسته های اینترنت اپراتورهای موبایل در ایران بودند.

با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه اول و جست وجو برای بسته های اینترنت نامحدود، فقط بسته سی روزه نامحدود 1 بامداد تا 11 صبح با حجم 450 گیگابایت سیاست مصرف منصفانه دیده می گردد که قیمت 20 هزار تومانی دارد.

در سایت ایرانسل هم دو بسته اینترنت نامحدود 3 ساعتی و روزانه داخلی به جای مانده است و دیگر از بسته های اینترنت نامحدود روزانه، هفتگی و ماهیانه خبری نیست.

هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل باز در یک اقدام هماهنگ شده، بسته های اینترنت نامحدود خود را حذف کردند. هر دو اپراتور پیش از این، چندین بسته نامحدود روزانه، هفتگی و ماهیانه داشتند که کاربران برحسب احتیاج آن ها را خریداری و استفاده می کردند.

مثلا در تصویر زیر می توانید بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل را مشاهده کنید که اینک حذف شده اند:

هنوز هیچ یک از این اپراتورها درباره حذف بسته های اینترنت نامحدود شبانه صحبتی نکردند و موضوع رسمی نداشتند.

همین طور، کاربران گزارش دادند اینترنت های شبانه رایگان بعضی از بسته های روزانه ایرانسل هم حذف شده اند. چند روز پیش مدیرعال ایرانسل، عادت به اینترنت نامحدود روزانه را یکی از دلیل پایین بودن قیمت اینترنت همراه در ایران برشمرده و به سیاست ارائه بسته های اینترنت نامحدود اعتراض نموده بود.

باید منتظر صحبت ها و واکنش های مدیران وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره حذف بسته های اینترنت نامحدود باشیم.

بسته های نامحدود کاربران زیادی داشتند؛ به خصوص در میان افرادی که نمی توانند هزینه های زیادی برای خرید اینترنت روزانه با حجم بالا بدهند!

منبع: شبکه چی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2362

به "بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید