برگزاری قطعی تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در زمان مقرر، تکلیف سرمربیان تیم های ملی هفته آینده تعیین می گردد

به گزارش باتسک، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از معین شدن تکلیف سرمربیان تیم های ملی در جلسه هفته آینده اطلاع داد.

برگزاری قطعی تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در زمان مقرر، تکلیف سرمربیان تیم های ملی هفته آینده تعیین می گردد

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص آخرین شرایط آنالیز ادامه همکاری یا عدم همکاری با سرمربیان فعلی تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: ان شا الله هفته آینده جلسه مشورتی با کمیته فنی و برخی دیگر از افراد فنی و همکاران خواهیم داشت تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف برگزاری تور ایران-آذربایجان چه شد؟ گفت: ما سال جاری میزبانی از دو تور بین المللی را قطعاً خواهیم داشت؛ تور ایران-آذربایجان و تور میلاد دو نور در استان مرکزی. درباره تور ایران-آذربایجان باید اشاره کنم که مشکلاتی وجود داشت، اما مقرر شد بخشی از بودجه توسط استان آذربایجان شرقی و بخشی هم توسط وزارت ورزش و جوانان تامین گردد تا مسئله ای وجود نداشته باشد. این سی ودومین دوره برگزاری این تور بین المللی است و این بار قرار است رکابزنانی از 12 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی حضور داشته باشند. مسابقات از 7 مهر شروع می گردد و همه کارها درخصوص روادید افراد خارجی انجام گردیده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: ما حتی برای برگزاری این رویداد، به برخی از تیم های مطرح خارجی در زمینه پرداخت هزینه بلیت یاری کردیم که البته این موضوع فقط اختصاص به تیم های سطح بالا دارد.

قمری درباره تور میلاد دو نور در استان مرکزی مطرح نمود: این تور در بهمن ماه و در سه مرحله به میزبانی اراک، مهاجران و خمین برگزار می گردد و قرار است 14 تیم در آن شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 329

به "برگزاری قطعی تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در زمان مقرر، تکلیف سرمربیان تیم های ملی هفته آینده تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری قطعی تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در زمان مقرر، تکلیف سرمربیان تیم های ملی هفته آینده تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید