بازسازی ویلا: آنالیز پیشنهاد ورود اتوبوس های دست دوم به مرکز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل

به گزارش باتسک، معاون حمل و نقل شهرداری تهران از آنالیز پیشنهاد خرید اتوبوس های دست دوم برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اطلاع داد.

بازسازی ویلا: آنالیز پیشنهاد ورود اتوبوس های دست دوم به مرکز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مجتبی شفیعی در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص جزئیات ورود اتوبوس های دست دوم به تهران در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: این یک پیشنهاد است و ما باید شرایط موجود ناوگان را ببینیم که اتوبوس هایی با کارکرد 13 ساله داریم و این اتوبوس ها بسیار فرسوده هستند؛ لذا هر پیشنهادی که بتواند عمر ناوگان را کاهش دهد قابل آنالیز است.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم مدلی که وزارت راه انجام داد و از محل منابع نفت، کشنده هایی با عمر 3 الی 4 سال با کارکرد پایین، جایگزین کامیون های 40 تا 50 ساله با ایمنی پایین و آلایندگی بالا کرد را در تهران پیاده کنیم، پیروز می شویم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط اتوبوس ها به گونه ای است که ناوگان اتوبوسرانی فرسوده است، گفت: برای نوسازی همه روش ها را دنبال می کنیم و خرید اتوبوس های دست دوم با کارکرد پایین یک روش است و اصراری هم بر انجام آن نیست اما چون این موضوع پیشنهاد شده در حال آنالیز آن هستیم و همزمان روش های دیگر را هم دنبال می کنیم.

شفیعی با بیان اینکه از نظر مالی اتوبوس هایی با کارکرد پایین، قیمت پایین تری به نسبت اتوبوس های نو دارند، گفت: آلایندگی این اتوبوس ها مورد توجه ما است و باید استانداردهای آلایندگی آنها بالا باشد ولی باید دقت داشته باشیم که این موضوع تنها یک پیشنهاد قابل آنالیز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2475

به "بازسازی ویلا: آنالیز پیشنهاد ورود اتوبوس های دست دوم به مرکز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: آنالیز پیشنهاد ورود اتوبوس های دست دوم به مرکز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید