بایدن: سیاست خارجه ترامپ خاورمیانه را بی ثبات تر می کند

به گزارش باتسک، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2020 با انتقاد از تلاش های ترامپ برای قهرمان بازی پس از حذف سرکرده داعش گفت: سیاست خارجه وی موجب بی ثباتی بیشتر در خاورمیانه می شود.

بایدن: سیاست خارجه ترامپ خاورمیانه را بی ثبات تر می کند

به گزارش بامداد چهارشنبه روزنامه واشنگتن پست، بایدن گفت: بی کفایتی دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در سیاست خارجی منجر به جذب بیشتر نیروهای تروریستی در گروه داعش و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه خواهد شد.

وی که امنیت ملی را در خط مقدم مبارزات انتخاباتی خود قرار داده، از ترامپ می خواهد که در روند خروج نیروهای آمریکایی از سوریه بازنگری کند.

به گفته وی، ترامپ هیچ آینده نگری از آنچه در سیاست خارجی انجام می دهد ندارد و مقامات امنیت ملی کاخ سفید مانند کودک با وی رفتار می کنند.

معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اضافه کرد: ترامپ سیاست خارجی منسجمی ندارد.

بایدن همچنین با ابراز تأسف اظهار کرد که دوستان و مقامات اطراف ترامپ وی را فریب داده و از وی می خواهند تا هر چه زودتر از سوریه خارج شود.

نانسی پلوسی رئیس مجلس کنندگان آمریکا نیز در هفته های گذشته بارها به سیاست های ترامپ در مورد سوریه انتقاد کرده و بر این باور است که این اقدام ترامپ می تواند به بی ثباتی در منطقه منجر شود و تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده به حساب آید. ،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 948

به "بایدن: سیاست خارجه ترامپ خاورمیانه را بی ثبات تر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: سیاست خارجه ترامپ خاورمیانه را بی ثبات تر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید