بازدید مونسان از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند

به گزارش باتسک، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند از سفر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این شهرستان اطلاع داد.

بازدید مونسان از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند

شهرام شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند، با اعلام این خبر اضافه نمود: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز در سفر به این شهرستان از تعدادی از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند بازدید به عمل آورد.

او اضافه نمود: معاون رئیس جمهوری با حضور در منطقه آبسرد از سایت گردشگری آبسرد بازدید کرد و سپس به بازدید از یک رستوران بین راهی در این شهرستان پرداخت.

شریفی گفت: رئیس سازمان میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین از پروژه موزه در حال احداث در شهرستان کیلان که از آن به عنوان پروژه موزه منطقه ای یاد می گردد، بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه نهاده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دماوند خاطر نشان کرد: حضور در فرمانداری شهرستان دماوند و برگزاری کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان از دیگر برنامه های سفر مونسان به دماوند است.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 690

به "بازدید مونسان از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید مونسان از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مونسان از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید