بازدید مدیرعامل چادرملو از طرح های مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، محمود نوریان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، و رئیس هیئت عامل ایمیدرو از طرح های بازسازی و نوسازی شده روستاهای زلزله زده بخش ازگله کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل چادرملو از طرح های مناطق زلزله زده کرمانشاه

وی همچنین در مراسم افتتاح 31 واحد مسکونی در روستای آبدالان ثلاث باباجانی و افتتاح مرکز توانبخشی شهرستان سرپل ذهاب حضور یافت.

این مراکز با مشارکت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سازمان ایمیدرو و چند شرکت دیگر احداث شده است.

کرباسیان در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی شهرستان سرپل ذهاب گفت: متاسفانه بیش از 200 تن از هموطنانمان در این منطقه دچار معلولیت شدند و 700 نفر نیز از قبل دارای معلولیت بودند به همین دلیل احداث این مرکز ضرورت داشت که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی اظهار داشت: مردم با وجود مسائل و گلایه ها در برهه های سخت همدل و همراه انقلاب بوده اند.

کرباسیان یادآور شد: افتتاح این مرکز طی هفت ماه، اقدامی مثال زدنی است و ساخت این مرکز مدرن در مدت زمان کوتاه، می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد.

به گزارش مهر، این مرکز با زیربنای هزار متر مربع دارای بخش های مختلف مددکاری، معاینات پزشکی، ادیومتری، اپتومتری، کار درمانی، آب درمانی، بخش فیزیوتراپی، الکتروتراپی و کلاس های آموزشی و توانمندسازی است و امکان ارائه خدمات به حدود 3 هزار و 900 نفر از معلولان منطقه سرپل ذهاب در این مرکز وجود دارد.

همچنین برای احداث این مرکز 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که نیمی از آن از سوی شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی فولاد مبارکه، چادرملو، صنایع ملی مس، گل گهر و فولاد آذربایجان تامین و پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 190

به "بازدید مدیرعامل چادرملو از طرح های مناطق زلزله زده کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل چادرملو از طرح های مناطق زلزله زده کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید