اندونزی فردا شاهد انتخابات با جوهر حلال است

به گزارش باتسک، نزدیک به 193 میلیون اندونزیایی واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری و قانونگذاری فردا (چهارشنبه) شرکت می نمایند.

اندونزی فردا شاهد انتخابات با جوهر حلال است

در انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه در اندونزی، جوکو ویدودو، رییس جمهور فعلی و اولین رییس جمهور اندونزی خارج از دایره جامعه دست اندرکاران همیشگی قدرت در جاکارتا، با پرابوو سوبیانتو، ژنرال پیشین نیروهای ویژه اندونزی در دوران دیکتاتوری سوهارتو رقابت می نمایند.

این انتخابات 1.9 میلیارد دلار هزینه به همراه دارد و در این انتخابات مردم اندونزی نه تنها برای انتخاب رییس جمهور، بلکه برای انتخاب 20500 قانونگذار مجامع ملی و منطقه ای و هم چنین سنا به پای صندوق های رای می روند.

با تور بالی همراه شوید.

به همین دلیل 810 هزار حوزه انتخابیه با 1.6 میلیون صندوق رای دهی همراه با جوهر پاک نشدنی حلال آماده شده است. همچنین کمیسیون انتخابات پیش بینی نموده است که بیش از 17 میلیون نفر از جمله داوطلبان، نگهبانان و ناظران در حوزه های انتخابیه حضور داشته و سلامت انتخابات را تضمین نمایند.

ویدودو، رییس جمهور فعلی اندونزی در کمپین های انتخاباتی بر کوشش دولت برای ارتقای زیر ساخت ها و کاهش فقر تاکید نموده است.

بیشتر نظرسنجی ها نشان دهنده پیشتازی قابل توجه ویدودو هستند.

با این حال یکی از مقامات دولت اندونزی گفته است، در حالی که نظرسنجی ها حاکی از رجحان ویدودو در این کشور هستند، نمی توان خیلی روی آن ها حساب کرد.

اندونزی پس از سه دهه حکومت نظامیان که در سال 1998 سرانجام یافت، به قوی ترین دموکراسی جنوب شرق آسیا تبدیل شده است. با این حال اندونزی با وجود اینکه پرجمعیت ترین کشور مسلمان دنیا، سومین دموکراسی بزرگ دنیا و یکی از اعضای گروه 20 اقتصاد برتر دنیای است، در عرصه دنیای حضور کمرنگی دارد. البته این امر اخیرا با عضویت اندونزی در شورای امنیت سازمان ملل و درخواست برای میزبانی المپیک 2032 و پیش بینی اقتصاددانان مبنی بر قرار دریافت در میان پنج اقتصاد برتر دنیای تا 2030، در حال عوض شدن است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 480

به "اندونزی فردا شاهد انتخابات با جوهر حلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی فردا شاهد انتخابات با جوهر حلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید