امضای قرارداد همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH)

به گزارش باتسک، رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی از امضای قرارداد همکاری مشترک علمی بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH) اطلاع داد.

امضای قرارداد همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمدتقی آل ابراهیم از امضای قرارداد همکاری مشترک علمی بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH) اطلاع داد و گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی می توانند برای دوره فرصت مطالعاتی یا اجرای پروژه تحقیقاتی به مرکز فوق الذکر رفته و بدون پرداخت هزینه به تحقیق مشغول شوند.

وی با بیان اینکه این مرکز در شهر تورنتو کانادا واقع شده است، اضافه نمود: به این منظور اولین دانشجوی دوره دکتری رشته روانشناسی به مرکز CAMHکانادا اعزام شد.

آل ابراهیم توضیح داد: دانشجویان دکتری روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی که علاقمند استفاده از این فرصت هستند، می توانند با هماهنگی استاد راهنمای خود به گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه واقع در سازمان مرکزی مراجعه کنند.

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام نمود: آدرس سایت اینترنتی مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH)،Www.insite.camh.net و Www.camh.ca است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1286

به "امضای قرارداد همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH)" امتیاز دهید

1 کاربر به "امضای قرارداد همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای قرارداد همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و مرکز سلامت روان و اعتیاد کانادا(CAMH)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید