اقدام دانشگاه فنی حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریسها تشریح شد

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صالحی عمران در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی طی نامه های جداگانه ای خطاب به منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و محمد رضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در خصوص بند ذال ماده 64 قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس قبل از سال 1390 این دانشگاه را توضیح داد. بخش هایی از متن این نامه به توضیح ذیل است:

اقدام دانشگاه فنی حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریسها تشریح شد

به استحضار می رساند این دانشگاه در راستای عمل به تعهدات مربوط به بند ذ ماده 64 قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس، بر مبنای قوانین ابلاغی سازمان برنامه و بودجه، هیأت امنا و سازمان امور اداری و استخدامی و مکاتبات وزارت عتف، از اواخر سال 1396 ضمن اطلاع رسانی جامع، اقدام به آنالیز پرونده متقاضیان نموده و در این مسیر، به منظور رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حقوق افراد، خود را به شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به تمامی مراجعه نمایندگان مکلف و ملزم نموده است.

تعداد 528 نفر از واجدین شرایط، پس از آنالیز کامل پرونده آنها در مرحله گزینش هستند و باقی موارد در دست آنالیز است. بر همین اساس، لیست اسامی و مشخصات این افراد به تفکیک استان ضمیمه می گردد.

همچنین با عنایت به آمار و اطلاعات احصاء شده در خصوص افرادی که شرایط مطرح در دستورالعمل را نداشته اند، در صورتی که تغییراتی در دستورالعمل مذکور از سوی کمیته منتخب هیأت امنا انجام گردد، امکان تبدیل وضعیت تقریبا 200 الی 300 نفر از مربیان حق التدریس قبل از سال 90 آموزشکده ها که از آموزش و پرورش به وزارت متبوع منتقل شده اند نیز فراهم خواهد شد که نتیجه آن متعاقبا اعلام می گردد.

امید است دانشگاه فنی و حرفه ای را همچون گذشته، در طول فرآیند سامان دهی نیروهای حق التدریس نیز حمایت نموده و ما را از ارائه رهنمودهای ارزشمند و همراهی نهاد نظارتی بر عملکرد این دانشگاه در طول فرآیند مذکور بهره مند کنید.

بنابراین گزارش طی نامه ای اسامی 528 نفر از واجدین شرایط به تفکیک استان و شهرستان در اختیار مراکز تابعه سراسر کشور قرار گرفته است که متقاضیان با مراجعه به هر یک از دانشکده ها و آموزشکده ها امکان دریافت فایل مورد نظر را خواهند داشت.

مشمولان می توانند در صورت هرگونه ابهام و شبهه ای موارد را با ذکر جزئیات و مستندات با اداره کل امور اداری، مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت و یا حراست مرکزی دانشگاه مکاتبه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 286

به "اقدام دانشگاه فنی حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریسها تشریح شد" امتیاز دهید

14 کاربر به "اقدام دانشگاه فنی حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریسها تشریح شد" امتیاز داده اند | 3.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام دانشگاه فنی حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریسها تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید