افزایش مراکز امدادی هلال احمر اصفهان در نوروز به 48 پایگاه

به گزارش باتسک، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: مراکز امداد و نجات هلال احمر در استان با هدف امدادرسانی سریعتر در ایام نوروز 1401 از 43 به 48 پایگاه افزایش خواهد یافت.

افزایش مراکز امدادی هلال احمر اصفهان در نوروز به 48 پایگاه

داریوش کریمی گفت: 5 پایگاه از تعداد 48 پایگاه بصورت موقت در نواحی شرقی، غربی و شمالی استان برای تعطیلات سال نو پیش بینی شده و با هدف امدادرسانی بیشتر و سریعتر انواع خدمات را به حادثه دیدگان و مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

هر یک از پایگاه های موقت دارای سه نفر امدادرسان و نجاتگر است بنابراین شمار نیرو های امدادی نیز در ایام پیش رو افزایش می یابد.

او می گوید با توجه به گستردگی استان اصفهان و جهت ها و جاده های اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب در این خطه افزایش تعداد پایگاه ها ضروری بود.

آماده باش و یاری رسانی نیرو های امدادی هلال احمر در پایگاه های دائم بصورت 24 ساعته است، اما پایگاه های موقت بصورت روزانه فعالیت خواهند داشت.

به گفته او احتمال افزایش سفر هموطنان در نوروز پیش رو در مقایسه با 2 سال قبل وجود داردو با توجه به افزایش تردد ها و حوادث، دوره های بازآموزی برای امدادگران در حال برگزاری است تا امدادرسانی و ارائه خدمات به برترین نحو انجام گردد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:همانند سال های قبل شماره تلفن 112 هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان خواهد بود.

استان اصفهان اکنون سه هزار و 300 نجاتگر و امدادگر، 23 هزار عضو جوان و 15 هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2631

به "افزایش مراکز امدادی هلال احمر اصفهان در نوروز به 48 پایگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مراکز امدادی هلال احمر اصفهان در نوروز به 48 پایگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید