ارسال درخواست تصویب اساس نامه مجمع ملی جوانان به وزارت کشور تا دی ماه

به گزارش باتسک، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مورد عدم ارسال درخواست تصویب مجمع ملی جوانان به وزارت کشور توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال درخواست تصویب اساس نامه مجمع ملی جوانان به وزارت کشور تا دی ماه

محمدمهدی تندگویان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تفاهم وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور شامل دو موضوع بوده است، گفت: یکی از این موضوعات درباره انتخابات مجامع استانی بوده که الان 1.5 سال است برگزار گردیده و آنها مشغول کار کردن هستند. همچنین با نمایندگان وزارت کشور صحبت کردیم و قرار شد مجامع استانی شناسه دریافت نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید مطمئن می شدیم انتخابات مجامع استانی با نظارت وزارت کشور و با تایید آنها برگزار گردیده است. در این مدت صورت جلسات برگزاری انتخابات در طول یک سال و نیم پیش را استعلام کردیم، به طوریکه در نهایت معین شد به جز 9 استان، انتخابات بقیه استان ها با حضور نماینده وزارت کشور انجام گردیده است.

معاون ساماندهی امور جوانان در ادامه ضمن تایید اظهارات معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور در مورد عدم ارسال درخواست تصویب اساس نامه مجمع ملی جوانان به وزارت کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان، با بیان اینکه قرار است تا شنبه نامه مربوط به درخواست برگزاری انتخابات مجمع ملی به وزارت کشور ارسال گردد، توضیح داد: از وزارت کشور درخواست خواهیم کرد تا استان هایی که نماینده وزارت کشور در انتخابات مجمع استانیشان حضور داشته و برگه انتخابات را امضاء نموده است، مسئله ای برای تجدید انتخابات نداشته باشند، سپس در 9 استان دیگر مجددا انتخابات برگزار خواهیم کرد. بعد از این مراحل از وزارت کشور درخواست خواهیم کرد که انتخابات مجمع ملی جوانان را در دی ماه به انتها برسد.

تندگویان در ادامه از ارسال درخواست تصویب اساس نامه به وزارت کشور تا دی ماه اطلاع داد و گفت: اساس نامه مجمع ملی جوانان در بهمن ماه گذشته و در شیراز طی مراسمی با حضور برخی از اعضای هیئت دولت رونمایی گردیده است. طی این مراسم آقای جهانگیری نیز اساسنامه را امضاء کردند. از آنجایی که معاون اول رئیس جمهور اساس نامه را امضاء نموده است درخواست داریم که اساسنامه طی فرایند آنالیز در وزارت کشور چندان تغییر نکند، به ویژه که این اساسنامه با نظر جمعی تشکل ها تهیه گردیده است و امیدواریم با وزارت کشور درباره بندهای آن به مشکل برنخوریم.

به گزارش خبرنگاران، کمال اکبری، معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور روز گذشته ضمن اشاره به اینکه مشکل سازمان های مردم نهاد جوانان به زودی حل خواهد شد، گفته بود که هنوز درخواستی در خصوص تصویب اساسنامه مجمع ملی جوانان از جانب وزارت وزرش و جوانان برای وزارت کشور ارسال نگردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 160

به "ارسال درخواست تصویب اساس نامه مجمع ملی جوانان به وزارت کشور تا دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال درخواست تصویب اساس نامه مجمع ملی جوانان به وزارت کشور تا دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید