اختصاص 1000 میلیارد به طرح های اشتغال روستایی در سفر رییس جمهور به لرستان

به گزارش باتسک، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تخصیص 1000 میلیارد تومان منابع اقتصادی برای تداوم طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان، توافق شد.

اختصاص 1000 میلیارد به طرح های اشتغال روستایی در سفر رییس جمهور به لرستان

علی آشتاب، با بیان اینکه حفظ اشتغال پایدار و ایجاد فرصت های شغلی تازه در لرستان لازم است اظهار کرد: با همکاری سیستم بانکی در استان از محل اعتبارات اشتغال روستایی 334 میلیارد تومان تسهیلات طی چهار سال گذشته در استان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، ادامه داد: این مبلغ جهت حمایت از اقتصاد روستا و عشایر و ایجاد اشتغال به بیش از 1400 طرح پرداخت شد که با بهره برداری از آن ها زمینه اشتغال 5800نفر فراهم خواهد شد.

وی افزود: تأمین و تخصیص دست کم 150 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی استان نیز در این سفر پیشنهاد و تصویب شده است.

آشتاب توضیح داد: تامین 100 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال خانوار محور با اولویت زنان سرپرست خانوار و تخصیص منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه به منظور اتمام طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 30 درصد نیز از دیگر رهاوردهای سفر رئیس جمهور به لرستان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تأکید کرد: این مصوبات و توافق ها به منظور بهره مندی مردم و واحدهای تولیدی استان از سفر رئیس جمهور با جدیت در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2556

به "اختصاص 1000 میلیارد به طرح های اشتغال روستایی در سفر رییس جمهور به لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 1000 میلیارد به طرح های اشتغال روستایی در سفر رییس جمهور به لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید