احتمال افزایش پروازهای تهران-مسقط در صورت توافق دو کشور

به گزارش باتسک، خبرنگاران:معاون هوانوردی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به سفر رئیس این سازمان به عمان به منظور گسترش همکاری های حمل ونقل هوایی، گفت: در صورت انعقاد یادداشت تفاهم جدید فرکانس پروازی و نقاط پروازی جدید بین دو کشور افزایش می یابد.

احتمال افزایش پروازهای تهران-مسقط در صورت توافق دو کشور

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد خداکرمی اظهار کرد: پیرو دعوت کشور عمان، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران با سفر به این کشور با همتای مشترک خود پیرامون گسترش همکاری های حمل و نقل هوایی و امضای یادداشت تفاهم بین دو کشور دیدار و گفت و گو می نماید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همکاری های هوایی بین دو کشور در سطح مناسبی واقع شده است، اظهارداشت: هم اکنون در هفته 11 پرواز در جهت تهران - مسقط برقرار است که در صورت انعقاد یادداشت تفاهم جدید فرکانس پروازی و نقاط پروازی جدید بین دو کشور افزایش می یابد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل گفت: در این دیدار پیرامون ارتقا تعاملات دو جانبه در زمینه های فنی، فرودگاهی و آموزشی، افزایش پروازهای بین دو کشور و تبادل تجربیات در حوزه هوانوردی بین دو کشور و فراهم کردن امکان بازدید کارشناسان، همچنین معرفی شرکت های هواپیمایی معینه جهت افزایش پرواز به مسقط پایتخت عمان گفت وگو خواهد شد.

خداکرمی همچنین گفت آنالیز موضوع همکاری شرکت های هواپیمایی ایرانی با عمان ایر در قالب مشارکت های بازرگانی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت گسترش همکاری های حمل و نقل هوایی با سایر کشورها ابراز امیدواری کرد، جهتهای پروازی بین المللی ایران با سایر کشورها بیش از پیش گسترش یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 597

به "احتمال افزایش پروازهای تهران-مسقط در صورت توافق دو کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش پروازهای تهران-مسقط در صورت توافق دو کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید