ابراهیم اینانلو: از عملکرد تیراندازان در مسابقات جهانی کره راضی ام، شرایط مالی کشور، ورزش را تحت الشعاع قرار داده است

به گزارش باتسک، ابراهیم اینانلو، مربی تیم ملی تفنگ گفت: من و گوران ماکسیموویچ، سرمربی تیم از عملکرد بچه ها در کره جنوبی راضی بودیم.

ابراهیم اینانلو: از عملکرد تیراندازان در مسابقات جهانی کره راضی ام، شرایط مالی کشور، ورزش را تحت الشعاع قرار داده است

ابراهیم اینانلو، مربی تیم ملی تفنگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد تیراندازان در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: من و گوران ماکسیموویچ از عملکرد بچه ها در کره جنوبی راضی بودیم و بچه ها را در رده های سنی خودشان قرار دادیم تا بتوانند فینال را تجربه نمایند و حتی روی سکو بروند و همانطور که پیش بینی کردیم کارها پیش رفت.

وی در ادامه اضافه کرد: فینالیست های زیادی داشتیم که اکثر آنها هم به مدال ختم شد و این برعکس بازی های آسیایی بود و دلیل آن هم نزدیکی مسابقات کره به بازی های آسیایی بود. این شرایط باعث شد تا تیراتدازان از نظر روانی آماده باشند و در سطحی قرار بگیرند که بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر شرایط تفنگ به گونه ای باشد که تمرینات به صورت مستمر ادامه داشته باشد، شرایط بهتر هم می گردد. متاسفانه شرایط مالی کشور ورزش را تحت الشعاع قرار داده و اگر این موضوعات رفع گردد و اردوها ادامه داشته باشد در مسابقات آینده برای المپیک 2020 کسب سهمیه خواهیم کرد.

ابراهیم اینانلو در خصوص کسب سهمیه المپیک یادآور شد: در مسابقات کره جنوبی برخی از بچه ها که عملکرد خوبی داشتند در رده جوانان به میدان رفتند البته این تصمیم را برای این گرفتیم که تجربه این تیراندازان در فینال بیشتر گردد. برنامه بعدی ما این است که این بچه ها وارد رده بزرگسالان شوند و در مسابقات آینده سهمیه بگیرند.

مربی تیم تفنگ در خصوص حضور تیراندازان جوان در المپیک آرژانتین توضیح داد: امیر سیاوش ذوالفقاریان و احسان صلواتی دو نماینده ما در المپیک جوانان هستند و هر دو نفر در اردو هستند. این تیراندازان در کره جنوبی کسب تجربه کردند. بعد از کره جنوبی، استراحت کوچکی داشتند و در حال حاضر در اردو هستند و شرایط خوبی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 324

به "ابراهیم اینانلو: از عملکرد تیراندازان در مسابقات جهانی کره راضی ام، شرایط مالی کشور، ورزش را تحت الشعاع قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم اینانلو: از عملکرد تیراندازان در مسابقات جهانی کره راضی ام، شرایط مالی کشور، ورزش را تحت الشعاع قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید