آمادگی کاناوارو برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا

به گزارش باتسک، خبرنگاران: کاپیتان پیشین آتزوری هم به فهرست گزینه های جانشینی چزاره پراندلی در نیمکت این تیم اضافه شد.

آمادگی کاناوارو برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال استعفای چزاره پراندلی از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا به دلیل ناکامی این تیم در صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2014، از چند مربی بزرگ ایتالیایی به عنوان گزینه های راهنمایی آتزوری نام برده شد اما حالا یک گزینه کم تجربه مانند فابیو کاناوارو هم به فهرست این گزینه ها اضافه نموده شده است.

کاناوارو، کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا که در خط دفاع این تیم بیش از 100 بازی انجام داده است و همراه با آن قهرمان جام جهانی 2006 آلمان شد، درباره مربیگری در تیم ملی ایتالیا گفت: راهنمایی تیم ملی ایتالیا برای من مایه افتخار است، هرچند رئیس فدراسیون هم استعفا نموده و قرار است تغییراتی در این فدراسیون صورت بگیرد. به همین دلیل تصور می کنم که این کار سختی است.

کاناوارو که سال 2006 به خاطر نمایش فوق العاده اش در جام جهانی توپ طلای فرانس فوتبال را هم برد، اضافه نمود: بدون شک من نمی توانم به پیشنهاد مربیگری تیم ملی نه بگویم اما از برنامه های فدراسیون فوتبال ایتالیا برای آینده تیم بی اطلاعم هرچند می دانم که فوتبال ایتالیا در مقطع بسیار حساسی واقع شده است.

حرفه مربیگری فابیو کاناوارو از سال 2013 با راهنمایی تیم الاهلی امارات به عنوان دستیار سرمربی این تیم شروع شده و به جز آن تجربه دیگری در این زمینه ندارد. کاناوارو این روزها به عنوان کارشناس شبکه ITV بازی های جام جهانی 2014 را تحلیل می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 777

به "آمادگی کاناوارو برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کاناوارو برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید